Cílem modulu je budování kompetencí ve strategickém rozhodování s ohledem na kontext organizace (instituce). V rámci modulu jsou rozvíjeny dovednosti v používání analytických nástrojů strategického řízení a v hledání vhodných strategických alternativ. Modul je rovněž zaměřen na seznámení s aspekty mezinárodního podnikatelského prostředí a koncepcemi mezinárodního marketingu.
Klíčová slova: strategický marketing, SWOT analýza, marketingové strategie, mezinárodní podnikatelské prostředí, mezinárodní marketingový management.
Strategický marketing
Mezinárodní marketingový management a internacionalizace
Vojtěch Spáčil je děkanem Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava. Předtím působil dlouhou dobu jako vedoucí katedry marketingu a obchodu. K oblastem jeho profesního zájmu patří problematika měření spokojenosti zákazníků a spotřebitelské angažovanosti. Jako projektový manažer a analytik realizoval více než 250 marketingových výzkumů pro společnosti jako například UNILEVER, Heineken, Arcelor Mittal, Walmark, České dráhy. Poskytuje rovněž marketingové poradenství. Je držitelem holandských marketingových certifikátů NIMA-A a NIMA-B. Absolvoval stáž u britské výzkumné agentury TN AGB v Londýně.
Projekt, řešení případových studií.